VIDEO: Sárinky 4.-6.rok života. Tím, že se někomu z vás narodí dítě s Downovým syndromem, život opravdu nekončí. Naopak je to jízda. Posuďte sami!

Naše Sárinka oslaví za chvíli sice už 7 let, konečně ale spatřilo světlo světa slibované video za její 4.- 6. rok života. Přemýšlela jsem, jestli ho vůbec zveřejnit, ale před rokem jsem to slíbila (což si asi nikdo nepamatuje, já ale ano 😀). A navíc vím, že právě videjka s vývojem dítěte s Downovým syndromem, které žije v běžné rodině, bylo to, po čem jsem nejvíc toužila a všude možně na internetu hledala, když se Sárinka narodila. Taky jsem tenkrát na Sárinky blog napsala:

Jak vypadá život rodiny s Downovým syndromem? Můžou být šťastní, užívat si života, dělat takové ty „normální“ věci, co rodiny s dětmi běžně dělají? Podobné otázky a ještě milion dalších mě napadaly, když se mi narodila dcerka s Downovým syndromem. O té diagnóze jsem nevěděla skoro nic a byla jsem odkázaná hlavně na internet, kde jsem ale na českých webech odpovědi nenacházela. Toužila jsem vidět videa z nějaké rodiny, kde takové dítko mají, že to je super, že jsou šťastní a že jde život dál. I proto jsem začala natáčet a publikovat videa naší Sárinky.

Teď už nemám čas publikovat videa pravidelně, jako to bylo dřív (jednou za 3 roky by se mi to snad podařit mohlo 😉). Po videjku za první 3 roky jejího života (tady), je tu pro vás videjko za její 4. – 6. rok života.

Tak si ho užijte. Třeba u dobré kávy nebo čaje. A vězte, že tím, že se vám nebo někomu z vašich blízkých narodí dítko s Downovým syndromem, život opravdu nekončí. Naopak je to jízda 💃🥰. Bohu díky za ni!

Za krásnou hudbu ve videu moc děkuju mojí kamarádce Marušce Zhořové. Mrkněte na její krásné autorské písně třeba na jejím youtube kanále.

Momentálně řešíme Sárinky školu, kam v září nastoupí. Držte nám prosím palce, ať pro Sárinku vybereme místo, kde bude šťastná a kde se bude co nejvíce posouvat. Určitě o tom časem napíšu článek (stejně jako o tom, jak funguje inkluze v běžné školce, kam už Sárinka s velkou chutí chodí už druhý rok). Ale vše má svůj čas 😇😉.

Požehnané a radostné dny všem!

1 comments

  1. Ivetko, opet moc povedene video, klobouk dolu ze si i na tohle najdes chvilku😉 Sarinka vypada ve Vasi velke rodince plne partaku moc stastna a to je nejdulezitejsi😉

    To se mi líbí

Napsat komentář