Video: „Hvězda Hollywoodu Jamie Foxx se naučil jak správně žít od své sestry s Downovým syndromem.“ Ta nedávno zemřela. „Jsem si jistý, že je v nebi, kde tančí s anděly,“ píše Jamie.

Video, na které se můžete podívat dole, vzniklo už několik let zpět. Konečně se na něj ale můžete podívat i s českými titulky (tímto děkuji Marušce Chramostové a mému skvělému muži ❤️). Jsou v něm sourozenci Deondra a Jamie Foxxovi, kteří se špičkují a srší z nich opravdová láska jednoho k druhému. Jamie je hvězda Hollywoodu (slepý klavírista Ray či Nespoutaný Django) a je zvyklý být centrem pozornosti, když je ale někde se svojí mladší sestrou Deondrou, nemá prý šanci. „Deondra září od té doby, co je tady s námi, co se narodila,“ říká ve videu. „Jsem její velký brácha. A to se nijak nemění jen proto, že má zvláštní potřeby. Je to prostě moje malá ségra,“ dodává.

Celé video je úžasně inspirativní, ostatně mrkněte sami 👇❤️.

Deondra bohužel už není mezi námi. Zemřelo nedávno, 27. října 2020. Myslíme na ni i celou rodinu v modlitbě +.

Jamie napsal na svém instagramu:

„Moje srdce se roztříštilo na tisíc kusů… moje krásná milující a milovaná sestra Deondra přešla jinam. Říkám přešla, protože bude žít navěky… Každý, kdo mojí sestřičku znal, věděl, že byla zářícím světlem. Ani nevím, kolikrát jsme měli u nás doma party, kde byla středem pozornosti a hvězdou parketu… Jsem si jistý, že je v nebi, kde tančí s anděly. A ačkoli je moje bolest obrovská, musím se usmívat, když myslím na všechny skvělé vzpomínky, které mi zanechala… Tancování v mém klipu Blame it… Tancování na předávání cen Grammy… Sjíždění po schodech s hurónským smíchem… Deondra, zanechala jsi v mém srdci díru. Ale já ji naplním všemi vzpomínkami, které jsi mi dala. Miluji tě celým svým srdcem. Naše rodina je roztříštěná, ale dáme ji dohromady díky tvé lásce…“

Napsat komentář